2013. szeptember 11., szerda

Muffint a karácsonyfára

Fórumozok:
"karácsonyfadíszt is lehet muffin formájút csinálni ... filcből és keresztszemes hímzéssel (e kettő szinte természetes) ... meg egy kis kézügyességgel gömbből ... egy muffin papírba bele kell ragasztani egy gömböt, úgy, hogy az akasztós része felül legyen (akár kicsit ferdén is) ... a gömböt ki kell dekorálni olyanra, mint egy igazi muffin és az akasztót be kell festeni (pl. pirosra, mint egy koktélcseresznyét) ... használhatók a dekoráláshoz gyöngyök, flitterek, csillámok ... szerintem akár egy törött gömb is használható, ha a sérült részt el tudjuk tüntetni a papírban"

Démétér:
"Pont ilyeneket csináltam tavaly :) (Friss kutyánk-macskáink voltak, akik miatt nem mertem üvegdíszeket felrakni. Idén már jólneveltek, nincs gond, de tavaly biztosabb volt a hungarocell megoldás.)"

Katicácska:
Én speciel préselt papírgolyót festettem be akril festékkel. Aztán gipszet kevertem a fehér festékhez és úgy vittem fel a golyóra mintha máz folyna le róla, majd erre színes gyöngyöt szórtam. Fém gyümölcskosárba ragasztottam őket és még ma is a konyhában dizájnoskodnak a drágák, mert nem karifa dísznek készültek, csak tálaló asztal feldobódásilag..

Egy leírás: hogyan készülnek:
http://boldogkaracsony.wordpress.com/2012/12/08/muffinokat-a-fara/



LondonEye:
szeretnék csinálni, van pici muffinpapírom pici gömböm, csak azt nem tudom, a tetejére azt a cukormázszerű izét hogyan csináljam?

Sushi:
Ez nem olyan mint amit Borcsamama az mecsesre mazolt belülröl?
Tojasfeherje meg cukor?
Vagy olyan csillampor mint a hogömbökben?

Banyoc@:
ha cukormázzal kened be az is ilyen látvány lesz; szórjál rá csillámport.
Ha olcsón akarsz venni akkor 100 forinto boltban nézz körül, vegyél dekorkozmetikumot! röhej, de az talán a legolcsóbb!!!! nekem is van ilyen csillámporom amit kozmetikumként vettem!:) negyedébe sem került talán mint a hobbiboltos hivatalos csillám.
Talán van rá lehetőséged: kb 3 hete vettem a KIK-ben 290 Ft-ért csillámokat, van benne arany, ezüst, kék, lila, piros, zöld. Egy csomagban volt kb mutatóújj hosszúságű és vastagságű üvegcsövecskékben vannak a csillámok egyenként. szrintem baromi jó ár! Az irószeres részen találtam


Technokolt nem javasolnám
Amire rászórhatod:
1. fehér festék félszáraz állapotvan, vagy totál szárza állapotvan, beragasztózva (dekop, vagy tapétaragasztó) rászórva... ne is szórjad, inkább ecsettel, vagy szivacs darabbal vidd fel rá. aztán hagyod száradni
2. tojásfehérje+cukor ahogy az íróka készül, felkened a díszre, kicsit megnedvesíted a felületét és felviszed rá a csillámot.
Vagy simáncs tojás fehérje és arra a csillám, viszont ez esetben nem lesz fehér az alapja! hanem olyan marad a színe mint magának a dísznek az eredeti színe.



Borcsamama:
Simán megcsinálnám a tojásfehérje-cukor, vagy tojásfehérje-csillámpor kombinációt. Tegnap csináltam az üveget, nagyon hamar rászáradt, és egyetlen röpködő izé sincs azóta sem a lakásban.
Délután ha elfáradok takarítás közben, akkor csinálok egy kisérletet, hogy melyik milyen lesz. A hobbi ragasztó is jó lehet a csillámporhoz.
A tojásfehérjét ne verd fel, csak éppen egy picit villával keverd össze, és úgy kend rá. Szerintem a csillám is teljesen stabilra rá fog száradni, ugyanúgy mint a cukor.

Úgy nézett ki hogy a csillámpor ugyanúgy szárad a tojásfehérjén mint a cukor, de sajnos még mindig nem tökéletes, lehet hogy mégsem olyan jó ötlet. Majd reggelre meglátom, de csak dél felé tudok jönni holnap.

Shephard:
én megfesteném fehérrel a gömb tetejét, tennék rá hobby ragasztót és azt szórnám le csillámmal!

Szisszka:
Szerintem lefestheted fehér akril festékkel és a még meg nem száradt festékre rászórod a csillámport...






                                             






Két gömb is lett, a muffinpapírt hobby ragasztóval tettem rá, felül bekentem tojással, rászórtam a csillámot és megszáritottam. A csillám lehet hogy jobb lenne ha apróbb szemű lenne, de ez már ilyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése