2013. szeptember 9., hétfő

Sk. krémek készítése


Kicidia:
különböző illóolajjal akarom illatosítani és tenni hozzá vmilyen olajat, h ne legyen annyira kemény és ezeket összekeverve krémet akarok készíteni.
Nagyon szeretem a shea vajat, szerencsére egyre több bolti termék is tartalmazza. nagyon jó a száraz problémás bőrre.
úgy tervezem, hogy kis üvegcsékbe adagolom (szép befőttes üvegek kaphatók már 200 ft-tól), amiket kidíszítek és akkor arra tudják használni, amire éppen akarják (kéz, láb, testápoló, stb.)


a neten többféle receptet találsz:
http://lukreciakencei.hu/recept/arcapolas/arckr emek/sheavajas-krem

Ez lesz az első próbálkozásom nekem is. Októberben fogok majd csak hozzá (addig nyaralok még egyet gyorsan:)), utána szívesen megosztom a tapasztalatokat. :)



Valakilánya:
Én a patikában vettem és 100 gr krém 1100Ft-volt , erre még határozottan emlékszem. Ott lehet még kapni kakaóvajat is, annak sem horibilis az ára. Nem akartam hinni a szememnek amikor az általam készített kézkrémet először felkentem, csodásan kisimult a kezemen a bőr, olyan finom tapintatu lett, tudjátok rengeteget mosok kezet fertőtlenítővel, mert muszáj, kórházban dolgozom, és mint tudjuk a fertőtlenítők nagy része szárít, a boltban kapható kencék nem sokat javítottak ezen.


Bea68:
Sheavaj lelőhely:
http://www.zoldbolt.hu/szepseg-egeszseg/Naturkozmetikum-alapanyagok/shea-vaj-finomitatlan.html


Katicácska:
Ami fontos, hogy az igazán jó krém alapja az, ha finomítatlan olajokat, vajakat használtok! Ez nagyon fontos, mert a finomított dolgokból már kivontak mindent, pl a szín és az illat mellett eltűnik az egyik leglényegesebb dolog:a hidratáló hatás..
A shea vaj mellett a kókuszvaj és a kakaóvaj is mennyei hatással van a bőrre. A kókuszvaj kezeli az ekcémát is, a kakaóvaj segít pl a szem alatti karikákon és lassítja a bőr öregedését..
Íme egy testápoló recept szerintem nagyon érdemes ezeket kipróbáni, ajándéknak is be fognak vállni! Mivel a legtöbb vaj már szobahőmérsékleten olvad, sokan "csak" simán felkenik a bőrükre, esetleg kedvenc illóolajukkal illatosítják a kevert kencéiket! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése