2013. szeptember 10., kedd

Szőnyeg pompomból

Fonicia:
Itt található a pompon szőnyeg készítése,bár én sima lyukas függöny anyagot vettem mert ez sokkal olcsóbb,és nem rögzítettem azzal a gumis valamivel.


Készítés menete képekkel:

http://superiormagazin.hu/divat/nem-talalod-a-t-keletes-sz-nyeget-csinalj-magadnak/



Forrás: handmadecharlotte.com


Fonicia szőnyege:
70x110 cm 


Másik szőnyeg:



Tanácsok:

én sima fonalat használtam,de arra figyeltem hogy azonos vastagságúak legyenek.
Hát pontosan nem mértem hogy mennyi fonal kellett hozzá,de biztosan bele ment vagy 75dkg lehet még több is!

Pontosan 240db pom-pom (ezt kettőre)
Én nem használtam azt a kék gumi valamit,biztosan a stabil rögzítést szolgálta volna ha lett volna.
Szóval külön kell készíteni a pompont,jó sokat! És kb 10cm-es szálakat vágni és azokat átfűzni a horgolótűvel az anyagon.
Bevallom soha nem használtam még horgolótűt,hát vagy két órát bénáztam is,de aztán már simán ment!

A pom-pom készítése:
Shephard:
Kezedre tekered a fonalat, leveszed róla, és egy kisebb szállal amit előzőleg levágtál azzal a felénél megkötöd, utána szétvagdosod a fonalat, majd a megkötöző végeit átbujtatod az alapon és azt kötöd 
meg hátul.

Pom-pom készítés egyszerűen:
http://adriennkuckoja.blogspot.hu/2013/09/pompom-fuzer-egyszeruen.html


Ötlet pom-pom-os takaróra:
Kisbogár
Ugyanúgy függöny alapra felrakni az összeset a szélén hagyni körbe 1-1cm-t . Venni színben hozzá illő poláranyagot (vagy mást) A polárt visszahajtani körben a pom-pomok szélére és összevarni. A két anyag hogy jobban összetartson még néhány csíkon pom-pom sorok között összevarni a két anyagot (varrógépesek előnyben). Remélem nem voltam bonyolult.

Borcsamama
Nem vagyok benne biztos, hogy jó az ötlet az összevarrásra takaró esetében. Azt látom, hogy a pom-pomok nem szépen sorban, egymástól egyenlő távolságra vannak belekötözve az alapba, pont azért, hogy kitöltsenek minden helyet. Persze, lehet hogy csak nem egyforma méretűek. Az sem biztos, hogy ha elég sűrűn vannak az alapon, akkor a varrógéptalp nem megy el köztük simán, és bele fog akadni.

Én csinálnék egy próbadarabot, akkor már látnám hogyan lehet varrni. A varrást pedig nem a szélén kezdeném, hanem középről haladnék kifelé, így nem lesz buggyos, gyűrött a hátlap sem. A végén aztán szépen be lehet hajtani a szélét, és akár géppel, akár kézzel levarrni.

azt javaslom, rögzítsd soronként vagy legalább kétsoronként a takarókat, mert mindkét oldala elég súlyos lesz, muszály hogy valami összetartsa. Az teljesen jó ötlet amit írtál, hogy nem a végén teszed rá a polárt, hanem folyamatosan varrod hozzá azt is, ahogy haladsz a pompomokkal.



Netről:

Shephard:


Hóemberes pom-pom sál:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése