2013. október 31., csütörtök

Kosárka fonalból

képekben mutatják a folyamatot, hogyan készül, ha jól emlékszem vízüvegbe v. tapétaragasztóba kell beáztatni a fonalat, és ha elkészült a mű hagyni jól megszáradni az egészet.




Tegnap este pamut gömböket szerettem volna készíteni, olyat amikor a fonalat lufira kell tekerni és ha megszárad kilyukasztani a lufit. CSak az volt a bajom, hogy a lufi nem gömb alakú, nem tudom milyen fajtát kéne venni, hogy jó legyen a formája, ezért más lett belőle. A fonalat beáztattam tapétaragasztóba és hagytam állni egy kicsit, közben egy tálkát betekrtem fóliával, amit picit bekentem olajjal és utána szépen el kezdtem feltekerni rá a fonalat körbe-körbe, majd hagytam száradni reggelig, akkor levettem róla a tálkát és hagytam még tovább száradni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése