2014. június 30., hétfő

A karácsonyfa színei

Eruthaliel
Évek óta nagyon tetszik (és ezen színek vannak nálunk) a csokibarna-arany meg a fehér-arany-pezsgő stb, de most változásra vágyom. Soha nem volt még igazán színes karácsonyunk. Valószínűleg azért mert nekem nem tetszett soha az összevissza szín... De most valahogy el tudnám képzelni (és a gyerekeim is biztos imádnák) ha szép élénk színekkel dekorálnánk, olyan cukorka színekkel, és ami a lényeg hogy csillogjon, de nagyon... Valami ilyesmire gondoltam, mint ami a képeken van. Persze semmi ilyen dísz nincs itthon, mivel egy évvel ezelőttig még a szines izzósortól is rázott a hideg, de van rengeteg csillámpor, festék, meg lelkesedés, a régi díszekből is lehet újat alkotni, nem?
Nektek milyen elképzelés van az idei karácsonyról színügyileg?















Borcsamama:
Nálunk évek óta két karácsonyfa van, az egyik hagyományosan a családé, annak a színei barna, óarany és halványzöld. Korábban viszont nekünk is tarka-barka fánk volt, aztán volt piros-arany is egy időben.
A másik fa csak az enyém, a dolgozós-varrós szobámban van. Tavaly már írtam róla, ez az úgynevezett barátság -fa. Pici, kb. 120 cm, sokszínű, és minden díszéből árad a szeretet. Minden rajta lévő dísz textilből készült, részben saját munka, de a többségét barátoktól, ismerősöktől ajándékba kaptam ilyen-olyan alkalmakra, vagyis nem is kifejezetten csak karácsonyfadíszek vannak rajta. Ül az ágain pl. kisbagoly, pici zsiráf, madárkák, és sok-sok apró kincs.
Nagyon szeretem, és Őt általában csak márciusban szedem le. Ha nem sajnálnám hogy agyon porosodik, no meg olyan bőven lenne helyem, akkor lehet hogy le se szedném.

Nekezd:
Ezek a színek nekem eddig mindig a melegebb éghajlaton élők karácsonyát juttatták eszembe.
Nagyon szépek, vidámak frissek. Szerintem friss színű szalagokkal fel lehet turbózni a színösszeállítást.
Nálam arany, piros kombináció van, szeretem. Jaa! ül egy kis hóember már sok éve a karácsonyra feldíszített szobában egészen tavaszig :)

Shephard:
Én tavaly váltottam színt, idén is az lesz, pasztell rózsaszín-pasztell lila-kevés arany-fehér angyalszárnyakon

Koszmatyi:
nálunk kék, arany és ezüst a színkavalkád, még nem szerzek újabb díszeket mert a cicáim így is lebontják a fánkat 4-5 nap alatt és egész évben vadászom karácsonyig a díszeket hogy legyen mit tenni a fára

Banyoc@:
karácsonyi színek: nálam nagyon változó... volt totál tradicionális színes fa, aztán volt kék-ezüst, kék- fehér, totál fehér amolyan csillámos csillogós, piros-arany, piros-ezüst, arany, .Mindegyik színből már sikerült tetemes mennyiséget beszereznem az évek alatt..... De amióta megvan a gigantikus művenyő aztóa színes a fa.. merthogy akkor a fa, hogy egy-egy színből, vagy kettő kombinációjából sem lenne rá elegendő a meglévő díszállomány még így sem.... Ezért nálam úgy néz ki a fa, hogy a legtetején van a kék/lila színcsooprot, alatta a fehér-csillogós-havas, alatta az ezüstök , alatta az a arany, év elgalul a piros-bordó díszek.. szinte vízszintesen van a fa sávokra oszta....

Angelheart:
Ma vettem díszeket is. Az elmúlt években mindig más színe volt a fánknak az idén arany piros zöld mellett döntöttem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése