2014. július 24., csütörtök

Mikulásos kaspók

Shephard:
először lepamacsoltam a kaspókat, aztán száradás után jött a levegőn száradó gyurma, először a Miki fejét formáztam meg, és tettem a kaspóra alá egy kis hobby ragasztót nyomtam, másnap lefestettem púderszínnel, pár nappal később felkerült a Miki haja és szakálla első rétegben, külön formázva, ragasztva, mintázva, 2 nappal később újabb réteg szakáll, megint száradás, majd a bajusz formázás, ragasztás, szárítás, utána kis golyókat csináltam szemeknek, orroknak, másnap lefestettem őket, majd felragasztottam a megfelelő helyekre, végül szemöldököt formáztam, és felragasztottam őket is, mára szárdat ki teljesen

kb 40 dkg kellett a 6 kaspóra, vagyis 1-re kb 7 dkg



Eljött ez a nap is, tegnap este sikerült befejeznem a Mikulás fejes kaspókat, amiket Mikulásra szánok, és majd ezeket pakolom meg


















Csillus:






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése