2014. július 24., csütörtök

Ötletes gipszkiöntő formák


Domború képkeret
"A sablont belülről lefestettem diszperzites AQUAKOLOR-ral, és arra öntöttem a gipszet. A szalvéta felületét ne érje festék, mert akkor a gipsz olyan lesz. Miután kiborítottam a keretet, ledörgöltem a festékes réteget róla, és igy ilyen domború forma lett.
FONTOS TANÁCS: ha kivetted a gipszet, azonnal mosd el jó alaposan a sablont, mert rászárad a diszperzites festék!"

Mécses forma
"Gipszöntésnél nekem szokott maradni több kevesebb gipsz és mivel még nincs sok formám, hogy előkapjak egy kisebbet kitaláltam, hogy beleöntöm egy nagy tejfölös pohárba, amibe mikor már elég sűrű a gipsz belenyomok egy kis tejfölös poharat, amibe vizet teszek, hogy legyen súlya. (Ezekből nekem nagy készleteim vannak) Egész jó kis mécsestartók lesznek belőle, amit kötés után még nedvesen prímán lehet faragni is sniccerrel.
Nem nyomtam nagyon mélyre a poharat, hogy legyen alja a mécsestartónak. Kicsit babra meló kiegyensúlyozni, hogy egyforma vastag legyen a fal, de mivel eredetileg gipszfölösleg eltüntetésére indult az akció, ha nem sikerül még mindíg ki lehet dobni, de legalább megpróbáltad."

"A mécsestartó AUCHAN-os sütisdobozba kiöntött gipsz, amibe belenyomtam teamécseseket mikor még nem szilárdult meg teljesen."

"A hármas mécses alapját egy műanyag tároló tálba öntöttem, a mécsesek helye pedig Flört joghurt."

Süteményszaggató formával
"Kipróbáltam gipszöntéshez a süteményszaggató formát. Nekem csak egy van, fémből készült és szív alakú. Egy Milli krémtúrós doboz aljába öntöttem gipszet, aztán belenyomtam a szaggató formát, és mikor megszáradt, akkor szépen lett egy gipsz szívecském!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése