2015. július 21., kedd

Gravírozás



Rosemary:
Először befőttes üvegeken próbáld ki a gravírozót.A lányomnak is azt tanácsolták.


Noa:
ne félj a gravírozotól,nekünk is van,és volt hogy gyakorláshoz teli boros üveget használtam,és nem tört el,de poharan is próbáltam!!

Olyat is vettünk amivel fára lehet mintákat égetni,az is jó!!

Koszmatyi:
Kipróbáltam a garvirozó gépem és ezt alkottam.
az egyik oldalon egy tájkép a másik oldalán az üvegnek tigris a micimackóból. A többi alkotásomhoz képeket és ötleteket keresgélek, mert hülyén nézne ki szerintem a beföttes polcom ilyen mintázatu lekváros és egyéb tartalmú üvegekkel.






Marisa:
A gravirozó gépbe, hol lehet fejet kapni.????? Az a használáat alatt gyorsan kopik. Nálunk már több boltban néztem. Sehol semmi.

Koszmatyi:
az OBI-ban vettem fejeket hozzá, egy doboz készletet, de abban volt másféle fej is.
Az én grav fejem még ugye nem kopott ennyitől, de el eltőrt mert a mcsekom megleste mi az és leverte az asztalról.

Banyoc@:
Valahol olvastam, hogy hengeres üvegre (pohár, váza, kancsó stb,stb,stb) úgy lehet könnyen "feltenni" a gravírozandó -vagy akár festendő- mintát, hogy megfelelő méretben kinyomtatja az ember-vagy előrajzolja egy papírra, beleteszi belülről, és hogy jó felfeküdjön az üveg belső falára és ne mozduljon el, jól kitömi vlamaivel. Mondjuk konyharuha, vagy újságpapír, lényeg, hogy amig dologzol vele, forgatod, addig a minta nem mozdul el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése